آلاچیق شیشه ای تاشو

آلاچیق شیشه ای تاشو

آلاچیق شیشه ای تاشو از جدید ترین آلاچیق های شیشه ای است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این آلاچیق ها ترکیبی از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت و فریم های فلزی هستند که در مکان‌های مختلفی مانند باغ، رستوران، حیاط خانه، ویلا و حتی پشت‌بام خانه استفاده می‌شود. این سازه شیشه ای علاوه بر این که فضای مدرن و بسیار شیکی را ایجاد می کند، در برابر فشار، ضربه و حرارت مقاوم است و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. شیشه استفاده شده برای ساخت این آلاچیق ها دارای ضخامتی حدود ۸ الی ۱۰ میلی متر است، اما امکان استفاده از آن در هر ابعادی وجود دارد. دلیل نامگذاری این سازه به خاطر این است که شیشه ها به صورت کشویی و روی یک ریل باز و بسته می شوند. با استفاده از این آلاچیق های شیشه‌ای علاوه بر این که یک فضای دلنشین برای نشستن و لذت بردن از محیط اطراف به وجود می آید، می توان از ویو زیبا در داخل باغ و محیط های دیگر لذت برد. علاوه بر ویژگی هایی که عنوان کردیم یکی از مزایای ساخت آلاچیق شیشه ای این است که حشرات و جانوران نمی توانند وارد این آلاچیق شوند. به طور کلی این سازه شیشه ای محصولی بسیار زیبا و دلپسند و در عین حال شیک است که می توان آن را تا کرد و دوباره باز کرد و دیواره های نشکن شیشه ای آن به صورت دیواری مقاوم بکار بست.

آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه تاشو چیست؟

شیشه تاشو یکی از پدیده های مدرن معماری است. از شیشه تاشو می توان برای پوشاندن دیوارهای شیشه ای بالکن ساختمان، آلاچیق های شیشه ای و ... استفاده کرد. شیشه تاشو به راحتی روی یک ریل باز و بسته می شود و در فضاهای کوچک هم می توان از آن ها استفاده کرد. در حال حاضر از آلیاژهای مقاوم مانند پروفیل های آلومینیوم برای نصب و اجرای شیشه های تاشو استفاده می شود. با توجه به این که طراحی و نصب این شیشه های تاشو باید ابعاد پروژه به صورت دقیق بررسی شود، شیشه ها به اندازه ها و پنل های استاندارد تقسیم می شوند و برای استفاده داخل فریم قرار می گیرند. شیشه های تاشو این قابلیت را دارند که در طرف راست یا چپ جمع شوند، به همین خاطر از آن برای ساخت آلاچیق های شیشه ای، شیشه های تراس و... استفاده می شود. این پنل های شیشه‌ای با توجه به فضایی که در آن اجرا می شوند، تقسیم بندی شده و به شکل های مختلف تقسیم می‌شوند.

شیشه تاشو چیست؟

اجرای آلاچیق شیشه تاشو توسط ساز و کار

در معماری مدرن امروزی استفاده از شیشه به عنوان یکی از عناصر مهم در صنایع ساختمان سازی اثبات شده است. در حال حاضر کیفیت و تنوع شیشه ها باعث شده تا از آن ها در دکوراسیون منازل زیاد استفاده شود. برای ساخت انواع آلاچیق نیز می توان از شیشه های سکوریت یا شیشه های سکوریت لمینت استفاده کرد که انواع تک جداره و دو جداره آن ها موجود هستند. این شیشه ها در شرایط ویژه ساخته می شوند و تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند، به همین خاطر مقاومت آن ها در برابر فشار و ضربه بسیار بالا است و معمولا ضخامت آن ها ۸ تا ۱۰ میلی متر است. شرکت های بسیاری هستند که در زمینه طراحی و اجرای آلاچیق های شیشه ای فعالیت می کنند. یکی از این مجموعه ها که سال ها در زمینه ساخت و طراحی آلاچیق شیشه ای پارتیشن شیشه ای و ... فعالیت دارد، شرکت آریا ساز و کار است. این مجموعه با اجرای آلاچیق شیشه ای تاشو برای مشتریان عزیز خدمات با کیفیتی ارائه می کند. اجرای آلاچیق شیشه تاشو توسط ساز و کار در تمام شهرهای ایران انجام می شود. مشتریان گرامی می توانند جهت مشاهده پروژه های انجام شده توسط این مجموعه و نمونه کار شرکت آریا سازوکار را مراجعه کنند. با توجه به این که آلاچیق شیشه ای تاشو یا جمع شو با استفاده از پانل های استاندارد شیشه ای که در داخل فریم قرار دارند ساخته می شود، دیگر نگران فضای کم نخواهید بود، چرا که برای باز و بسته کردن دیواره ها و درب آلاچیق شیشه ای تاشو، به راحتی روی یک ریل آن ها را روی یک ریل حرکت می دهید و به سمت راست یا چپ باز و بسته می شوند.

آلاچیق شیشه ای بزرگ

آلاچیق در مکان های مختلف مانند روی پشت بام فضای سبز و غیره نصب می شود و در اکثر موارد افراد آن را به عنوان مکانی برای مشاهده فضای سبز و لذت بردن از اطراف می شناسند. آلاچیق شیشه ای در ابعاد مختلفی امکان اجرا دارد و در محل های مختلف می توان با توجه به زیاد بودن فضا انواع مختلف آلاچیق شیشه ای بزرگ را درست کرد و طراحی نمود. آلاچیق شیشه ای بزرگ نسبت به انواع آلاچیق شیشه های کوچک دارای فضا و مکان بیشتری است و می توان آن را به صورت درونی نیز تفکیک نمود و به قسمت های کوچک تری تبدیل کرد. برای مثال با استفاده از آلاچیق شیشه ای بزرگ می توان مکانی برای استراحت و مکانی برای مشاهده اطراف درست کرد. 

ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ متناسب با ابعاد محیط

در برخی از موارد افرادی که به دنبال ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ هستند، به فضای استفاده از آلاچیق توجه چندانی ندارند و همین موضوع باعث می شود آلاچیق زیبایی و جلوه چندان زیادی نداشته باشد و برای محلی که در آن نصب شده است مناسب نباشد. در هنگام نصب آلاچیق شیشه ای باید به این نکته دقت نمود که فضا باید متناسب با اندازه آلاچیق باشد.

ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ متناسب با ابعاد محیط

برخی از معایب ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ در محیط کوچک موارد زیر هستند: 

  • فرص کنید شما در یک حیاط کوچک یک آلاچیق شیشه ای بزرگ درست می کنید‌. در این گونه موارد به دلیل نزدیک بودن دیوارها به آلاچیق شیشه ای نور طبیعی فضا به داخل آلاچیق نمی تابد و داخل آلاچیق فضای کاملاً تیره است. 
  • اگر آلاچیق شیشه ای بزرگ در محل بزرگ و مناسب ساخته نشود، رفت و آمد به داخل آن تا حدود زیادی سخت تر می شود، زیرا ممکن است در آلاچیق در محل مناسب قرار نگیرد. 
  • ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ در یک محل کوچک باعث می شود کار زیبایی و جلوه چندان زیادی نداشته باشد و کیفیت آن تا حدود زیادی از بین برود. 
  • زمانی که دیوار باغ و یا حیاط بیش از اندازه به آلاچیق نزدیک باشند، در هنگام بارش باران آب بین دیوار و بدنه آلاچیق جمع می شود و به مرور زمان باعث از بین رفتن آب بندی آلاچیق می شود و کیفیت آلاچیق را پایین می آورد. این موضوع در برخی از موارد باعث از بین رفتن دیوار حیاط و باغ نیز می شود و کل ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد. 

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد آلاچیق شیشه ای باید متناسب با ابعاد محیط درست شود تا هم امکان خرابی آن کاهش پیدا کند و هم زیبایی و جلوه زیبایی داشته باشد. بهترین راه برای درست کردن آلاچیق شیشه ای این است که در ابتدا بدانید که قرار است چند نفر از آلاچیق استفاده کنند و سپس آلاچیق مد نظر خود را درست کنید. 

برای درست کردن آلاچیق شیشه ای بزرگ متناسب با ابعاد محیط بهتر است قبل از انجام هر کاری نظر نصاب و کارشناس مخصوص نصب آلاچیق را بدانید و سپس اقدام به نصب آلاچیق شیشه ای بزرگ نمایید.

آلاچیق شیشه ای بزرگ بهترین آلاچیق برای تغییرات آب و هوایی

آلاچیق شیشه ای بزرگ بهترین آلاچیق برای تغییرات آب و هوایی

کشور ایران یک کشور چهار فصل است و در برخی از شهرهای آن تغییرات آب و هوایی محسوسی دیده می شود. یکی از مهمترین مزایای استفاده از آلاچیق شیشه های بزرگ این است که این محصول در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و در تمامی آب و هوا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.  در بدنه آلاچیق شیشه ای بزرگ از انواع مختلف شیشه های سکوریت و یا شیشه های نشکن استفاده شده است. شیشه هایی که برای درست کردن آلاچیق شیشه ای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند نسبت به سایر انواع شیشه ها کیفیت بالاتری دارند و در دمای ۷۰ درجه سانتیگراد حرارت دیده اند و امکان شکستن آنها به هیچ عنوان وجود ندارد، به همین دلیل این محصولات در برابر گرما و سرما مقاومت بالاتری از خود نشان می دهند. 

تمامی قسمت های آلاچیق شیشه ای بزرگ به عنوان عایق گرما و سرما شناخته می شوند. در قسمتهای مختلف مانند درزها دارای عایق گرما و سرما است که هم از ورود گرما و سرما به داخل جلوگیری می کند و هم به عنوان عایق صدا به شمار می رود.

آلاچیق شیشه ای بزرگ بهترین آلاچیق برای تغییرات آب و هوایی

در برخی از شهرهای کویری مانند کاشان و یزد روزها بیش از اندازه گرم هستند و شب ها خنک و سرد هستند. در اینگونه شهرها یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا این تغییر دمای ناگهانی نمی تواند تاثیری بر بدنه آلاچیق و شیشه آن داشته باشد؟  در پاسخ به این سوال باید گفت در بدنه آلاچیق شیشه ای بزرگ از شیشه های دوجداره استفاده می شود و همین موضوع مقاومت این محصول در برابر تغییرات دمایی ناگهانی را تا حدود زیادی افزایش می دهد. به همین دلیل حتی اگر روزها دما ۴۰ درجه باشد، به هیچ عنوان مشکلی برای آلاچیق شیشه ای بزرگ پیش نمی آید.

برای ثبت سفارش برای نصب آلاچیق شیشه ای می توانید هم اکنون از طریق سایت آریا سازوکار اقدام به ثبت سفارش نمایید و کارشناسان ما طی چند روز کاری مراتب کار را به شما اعلام خواهند کرد. همچنین می توانید به صورت تلفنی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید و با مشاوران در مورد نصب آلاچیق شیشه ای صحبت کنید.

 آلاچیق شیشه ای پشت بام [آلاچیق شیشه ای پشت بام مدرن ]

در سال‌های اخیر به دلیل گران قیمت شدن زمین در اکثر موارد افراد ترجیح می‌دهند زمینهای خریداری کنند که دارای ۱۰۰ درصد تراکم باشد و به همین دلیل هیچ گونه حیاطی در آن وجود ندارد‌. در این گونه موارد استفاده از آلاچیق شیشه‌ای پشت بام می تواند تا حدود زیادی به بهره‌گیری از فضای روی پشت بام کمک کند و باعث می شود و فضای مناسب برای نگهداری از گلها و گیاهان، فضایی برای مطالعه و غیره در اختیار افراد قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به آلاچیق شیشه ای پشت بام و موضوعاتی درباره آن بپردازیم. به همین دلیل اگر به دنبال بهره‌گیری از فضای پشت بام هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

آلاچیق شیشه ای پشت بام

آلاچیق شیشه ای پشت بام به محصولی گفته می‌شود که روی پشت‌بام نصب می شود و می تواند تمامی قسمت های پشت بام را در بر بگیرد و یا تنها برای قسمت کوچکی از پشت بام مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در انواع متنوعی تولید و روانه بازار می‌شود و در اکثر موارد افرادی که از این محصول روی پشت بام ها استفاده می کنند، فضای مناسب برای خواب شبانه به دست می آورند.
برای نصب آلاچیق شیشه ای پشت بام از روش‌های مختلفی استفاده می شود. برای مثال در برخی از موارد آلاچیق شیشه ای پشت بام ممکن است دارای فریم باشد و در برخی دیگر از موارد بدون هیچگونه فریم و یا قابی در قسمت های مختلف پشت بام نصب شود.
به صورت کلی استفاده از آلاچیق شیشه ای دارای مزایای بسیار زیادی است یکی از مهم‌ترین آنها این است که آلاچیق شیشه ای به صورت کامل نور های موجود در فضا را به خود جذب می کند و به همین دلیل برای روشن کردن آن در طول روز به هیچ عنوان نیازی به لامپ و یا نور مصنوعی نیست.

انواع آلاچیق شیشه ای پشت بام مدرن 2022

انواع آلاچیق شیشه ای پشت بام مدرن 2024

امروزه انواع متنوعی از آلاچیق شیشه ای تولید و روانه بازار شده است که هر یک برای موارد خاص کاربرد دارند برای مثال اگر بخواهیم به برخی از انواع آلاچیق شیشه های پشت بام مدرن 2024 اشاره کنیم می‌توان به موارد زیر پرداخت:
آلاچیق شیشه ای ساده: آلاچیق شیشه ای ساده همانطور که از نامش پیداست به نوعی آلاچیق شیشه ای پشت بام گفته می شود که در آن از انواع مختلف شیشه های ساده استفاده شده است. این محصول به دلیل دارا بودن قیمت مناسب مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است اما کیفیت چندان مناسبی ندارد.
آلاچیق شیشه ای رنگی: در برخی از موارد برای تلطیف فضا از انواع مختلف شیشه های رنگی برای آلاچیق استفاده می شود. شیشه های رنگی مورد استفاده برای آلاچیق می توانند در هر رنگی باشند برای مثال برای آرامش بیشتر افراد مختلف می توانند از شیشه های آبی رنگ برای این منظور استفاده کنند.
آلاچیق شیشه ای سکوریت: در برخی از موارد به دلیل کیفیت بالاتر شیشه های سکوریت از انواع مختلف شیشه های سکوریت برای ساخت آلاچیق استفاده می شود. این شیشه ها کاملا نشکن هستند و مقاومت بالایی در برابر موارد مختلف دارند.
آلاچیق شیشه ای سندبلاست: در برخی از موارد پشت بامی که قرار است برای نصب آلاچیق شیشه ای انتخاب شود دارای دید به سایر مکان ها است و افراد در سایر مکان ها به راحتی می‌توانند درون آلاچیق را ببینند و همین دلیل استفاده از آلاچیق شیشه ای سند بلاست در اینگونه موارد بهترین گزینه موجود است. شیشه سکوریت سندبلاست به گونه ای است که درون آلاچیق به هیچ عنوان پیدا نیست.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

هزینه اجرا و نصب آلاچیق شیشه ای مدرن

آلاچیق شیشه ای مدرن چیست؟

آلاچیق شیشه ای مدرن همانطور که از نامش پیداست محصولی است که با استفاده از شیشه تولید می‌شود و در بدنه و قاب آن از انواع مختلف فلزات و یا چوب ام دی اف استفاده می شود. این محصول می‌تواند در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
به صورت کلی آلاچیق به مکان گفته می شود که دارای سایه بان باشد و اطراف آن ممکن است به صورت کامل باز باشد و یا با استفاده از چوب و شیشه پوشانده شده باشد. آلاچیق هایی که اطراف آن ها به صورت کامل باز است در اکثر موارد برای مکان های عمومی مانند پارک ها مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالی که انواع مختلف آلاچیق های شیشه ای و یا آلاچیق چوبی برای مکان های شخصی استفاده می شود.
آلاچیق شیشه ای شکل های مختلفی دارد و در شکل های هندسی مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد برای مثال انواع مختلف آلاچیق شیشه ای ممکن است دارای شکل ظاهری گرد، مثلثی، شش ضلعی و غیره باشد.
در مورد آلاچیق شیشه ای یکی از مهمترین نگرانی هایی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می‌کند این است که آیا این محصول می تواند در مکان های بارانی مورد استفاده قرار بگیرد؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت آلاچیق شیشه ای با دارا بودن آب بندی کاملا مناسب می‌تواند برای مکان هایی که میزان بارندگی در آنها زیاد است کاملاً مناسب باشد. حتی در برخی از موارد آلاچیق شیشه‌ای علاوه بر دارا بودن خاصیت آب بند بودن به صورت کامل هوابند است و امکان ورود و خروج هوا به داخل آن وجود ندارد به همین دلیل می‌توان در فصل های سرد سال با استفاده از یک گرم کننده به راحتی از فضای بیرون از آلاچیق لذت برد.
آلاچیق شیشه ای مدرن ممکن است به صورت کامل از شیشه تولید شده باشد و یا ترکیبی از شیشه با فلزاتی مانند آلومینیوم و یا چوب هایی مانند ام دی اف باشد. این محصول در نقاطی مانند کف و سقف می تواند از هر جنسی باشد.

آلاچیق شیشه ای مدرن محصولی درجه یک و بسیار زیبا است که برای مکان های مختلف مانند باغ، حیاط، پشت بام و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل دارا بودن حالت زیبا و جذاب مورد استقبال مشتریان مختلف در سراسر نقاط ایران قرار گرفته است. آلاچیق شیشه ای مدرن در ابعاد متفاوتی تولید می‌شود و همچنین شکل های ظاهری مختلفی دارد که هر یک مشتریان مخصوص به خود را دارند‌. در این مقاله قصد داریم به آلاچیق شیشه ای مدرن و موضوعاتی درباره آن بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

آلاچیق شیشه ای مدرن چیست؟

هزینه اجرا و نصب آلاچیق شیشه ای مدرن

همانطور که می‌دانید هزینه اجرا و نصب آلاچیق شیشه ای مدرن بر اساس موارد مختلفی مانند متراژ آلاچیق محاسبه می شود. به صورت کلی هرچه متراژ آلاچیق و میزان شیشه به کار رفته در آن بیشتر باشد هزینه اجرا و نصب تا حدودی افزایش پیدا می کند. علاوه بر موارد بالا موارد دیگری نیز بر هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن تاثیرگذار هستند. برای مثال اگر برای انجام کار خود از نصاب آن با تجربه و ماهر بهره بگیرید هزینه اجرا و نصب تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند اما اگر نصابی که برای اجرا و نصب انتخاب می‌شود تجربه چندان زیادی نداشته باشد معمولاً دستمزد کمتری برای کار خود دریافت می کند.
به صورت کلی در سال‌های اخیر قیمت تمام شده نصب آلاچیق تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده است و نصابان مختلف نسبت به سال گذشته در حدود دو برابر دستمزد دریافت می‌کنند اما این موضوع با توجه به بالا بودن میزان تورم در کشور ایران کاملاً عادی است. برای پی بردن به قیمت تمام‌شده نصب و اجرای آلاچیق حتما باید نصاب محل مورد نظر برای نصب را ببیند و همچنین متراژ محل را در نظر بگیرد و سپس قیمت تمام شده دقیق برای انجام کار را به شما اعلام کند.
در صورتی که برای نصب آلاچیق شیشه ای و خرید این محصول نیاز به مشاوره های بیشتر داشتید نیز می توانید با کارشناسان فروش سازوکار صحبت کنید. کارشناسان ما به صورت تخصصی بهترین نوع آلاچیق شیشه ای را متناسب با نیاز، هزینه و مکان مورد نظر شما به شما پیشنهاد خواهند داد. همچنین وجود گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش نیز از جمله مزیت های خرید از سازوکار به شمار می آید.

 

مراحل اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

مراحل اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

به صورت کلی اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن دارای مراحل زیر است:
اندازه گیری ابعاد: در این مرحله ی مشتری ابعاد مورد نیاز خود برای آلاچیق را اعلام می کند و نصاب تمام ابعاد را اندازه گیری می کند.
خرید وسایل مورد نیاز: در این مرحله نصاب با توجه به ابعاد و اندازه آلاچیق میزان وسایل مورد نیاز برای آلاچیق را تعیین می‌کند و سپس آنها را خریداری می کند.
زدن قاب و فریم: در مرحله بعدی باید قاب و فریم آلومینیومی و چوبی به صورت کامل در محل مورد نظر قرار بگیرد.
درست کردن بدنه آلاچیق: در این مرحله شیشه های مختلفی که برای بدنه آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند به صورت کامل روی قاب و فریم قرار می گیرند.
درست کردن در آلاچیق: در این مرحله در آلاچیق به صورت کامل روی آلاچیق نصب می‌شود و برای نصب کردن آن از یراق آلات مختلفی مانند یراق آلات آلومینیومی استفاده می شود.
زدن سقف آلاچیق: در این مرحله با توجه به سلیقه مشتری سقف آلاچیق به صورت مسطح و یا به صورت شیروانی زده می شود. سقف آلاچیق ممکن است از جنس شیشه باشد و یا در آن از محصولات مختلفی مانند چوب آلومینیوم و غیره استفاده شده باشد.
آب بندی کردن: در این مرحله با استفاده از مصالح آچیق شیشه‌ای به صورت کامل آب بندی می شود به گونه ای که در هنگام بارش باران و برف به کیفیت آلاچیق آسیبی وارد نشود و آب داخل آلاچیق وارد نشود.

مراحل اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن
درست کردن کف: در مرحله نهایی مکانی که به عنوان کف آلاچیق در نظر گرفته شده است با استفاده از مصالح مختلف به صورت کامل درست می شود. برای مثال در کف آلاچیق ممکن است از سرامیک، چمن مصنوعی، کاشی، سیمان، گچ سفید و غیره استفاده شود.
تمیز کردن آلاچیق: در مرحله نهایی تمام نقاط آلاچیق به صورت کامل تمیز می شود زیرا در برخی از موارد ممکن است مواد و مصالحی که برای آب بندی کردن بیان کردن آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند، به قسمت بدنه ها ریخته باشد که در این مرحله آلاچیق به صورت کامل تمیز می شود و در اختیار مشتری و مصرف کننده قرار می گیرد.
سایت اینترنتی آریا سازوکار به عنوان یکی از سایت های فعال در زمینه فروش انواع مختلف آلاچیق شیشه ای مدرن آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر نقاط ایران است. برای خرید محصول از این سایت اینترنتی می توانید تمامی برندها و مدل های آن را مشاهده نموده و قیمت مربوط به محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید‌. در نهایت با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در این روش محصول با قیمت مناسب و کیفیت عالی طی چند روز کاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 خرید آلاچیق شیشه ای

با توجه به کوچک شدن فضای داخلی آپارتمان ها خرید آلاچیق شیشه ای در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است و افراد مختلفی از خرید و استفاده از این محصول در مکان‌هایی مانند حیاط، پشت بام و غیره استقبال می‌کنند و این محصول را در محل های متفاوتی مورد استفاده قرار می دهند. خرید آلاچیق شیشه ای در انواع مختلف و رنگ های متفاوت امکان پذیر است و افراد می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع مختلف آلاچیق شیشه ای مات، آلاچیق شیشه ای معمولی، آلاچیق شیشه ای رنگی و غیره را خریداری کنند.

نکاتی که قبل از خرید آلاچیق شیشه ای باید به آن توجه کنید

قبل از خرید آلاچیق شیشه ای بهتر است به نکات زیر دقت داشته باشید:
یکی از مشکلاتی که در مورد انواع مختلف آلاچیق شیشه ای با آن روبرو هستیم این است که در صورت نصب این محصول در فضای باز امکان بارش باران و برف روی آن وجود دارد و باعث کثیف شدن آلاچیق می شود. یراق آلات به کار رفته در قسمت در ها و سایر نقاط آلاچیق شیشه ای باید کاملا ضد زنگ باشند تا در صورت بروز رطوبت و بارش باران مشکلی برای آنها پیش نیاید.

نکاتی که قبل از خرید آلاچیق شیشه ای باید به آن توجه کنید

قبل از خرید و استفاده از آلاچیق شیشه ای بهتر است به بودجه خود دقت فراوانی داشته باشید. برای مثال اگر بودجه کافی برای سرامیک کردن کف آلاچیق شیشه ای را ندارید بهتر است از انواع مختلف چمن مصنوعی برای کف استفاده کنید و با استفاده از روش های دیگر قیمت تمام شده نصب آلاچیق را کاهش دهید. قبل از خرید آلاچیق شیشه ای حتماً باید به موارد استفاده از آن دقت نمایید. دقت به موارد استفاده از این محصول باعث می‌شود متوجه شوید که آلاچیق شیشه ای باید شیشه شفاف داشته باشد یا مات و همچنین باید در چه مکانی نصب شود.
در هنگام نصب آلاچیق شیشه ای حتماً باید از مواد درجه یک استفاده شود. قبل از نصب این محصول به این نکته دقت نمایید که با توجه به اینکه آلاچیق شیشه ای برای سال‌های طولانی قابل استفاده است، بهتر است از مواد درجه یک برای تولید آن استفاده شود تا کیفیت آن طی سالیان دراز مانند روز اول باقی بماند. قبل از نصب آلاچیق حتما به کاربردی بودن فضای آن دقت کنید. برای مثال برای کاربردی تر شدن آلاچیق باید دقت کنید که آیا در آن باید ریلی باشد و یا از انواع درهای باز شو. موارد دیگری مانند حرکت سقف و یا استفاده از انواع مختلف شیشه می تواند به کاربردی تر شدن آلاچیق بیفزاید.

قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای

قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای

قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای به موارد مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • شیشه به کار رفته در آلاچیق: یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای نوع شیشه به کار رفته در این محصول است. برای مثال انواع مختلف شیشه سکوریت قیمت بالاتری نسبت به سایر شیشه ها دارند و استفاده از آن ها باعث می شود قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای تا حدود زیادی بالاتر برود.برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.
  • کیفیت یراق آلات: کیفیت یراق آلات به کار رفته در این محصول تاثیر بسزایی بر قیمت آن دارد. اگر در این محصول از یراق آلات با کیفیت و ضد زنگ استفاده شود، قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای بالاتر می رود.
  • شکل ظاهری آلاچیق: در اکثر موارد آلاچیق هایی که دارای شکل ظاهری گرد هستند، نسبت به سایر انواع آلاچیق قیمت بالاتری دارند. یکی از مهمترین دلایل این موضوع این است که برای ساخت آلاچیق شیشه ای گرد به فریم های بیشتری نیاز است.
  • کیفیت نصب: در هنگام نصب آلاچیق شیشه‌ای علاوه بر مواد اولیه کیفیت نصب یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت تمام شده آلاچیق شیشه ای است. اگر فردی که برای نصب این محصول انتخاب می شود با تجربه باشد و کیفیت کار بالایی ارائه دهد قیمت تمام شده آلاچیق شیشه ای بالاتر می رود.

قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای

  • مواد به کار رفته در کف آلاچیق: یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه مواد به کار رفته در قسمت کف آلاچیق است. به صورت کلی کف آلاچیق می‌تواند با استفاده از چمن مصنوعی، ترمو وود و غیره پر شود که استفاده از هر یک از این محصولات باعث افزایش و یا کاهش قیمت تمام شده نصب آلاچیق می شود‌.
    • فریم بکار رفته: در برخی از موارد مشتریان ترجیح می دهند که برای نصب آلاچیق شیشه ای از هیچگونه فریمی استفاده نشود که در این صورت قیمت کار تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند. استفاده از فریم چوبی و یا فریم آلومینیومی باعث افزایش قیمت نصب آلاچیق می شود.
    • محل ساخت آلاچیق: اگر محل ساخت آلاچیق در مکان‌هایی مانند حیاط منزل باشد قیمت تمام شده کار کاهش پیدا می کند. زمانی که قرار است آلاچیق شیشه ای در محل هایی مانند روی پشت‌بام نصب شود به دلیل هزینه های مختلف مانند هزینه حمل و نقل شیشه ها تا پشت بام قیمت کار افزایش پیدا می کند.

شما می توانید از طریق فروشگاه سازوکار، بهترین گزینه از پارتیشن های شیشه ای را برای استفاده در مجتمع مسکونی و اداری، خریداری و نصب کنید. ما در اینجا بهترین محصولات را در این زمینه برای شما ارائه می کنیم. همچنین در فروشگاه سازوکار انواع مختلفی از پارتیشن های شیشه ای در اندازه ها و کیفیت مختلف وجود دارد و دست شما در مورد انتخاب این محصول بسیار باز است.

قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته به المان های مختلفی بستگی دارد. با توجه به اینکه انواع مختلف آلاچیق شیشه ای طراحی و اجرا می شود، قیمت آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. امروزه یکی از سازه های نوین برای کافه های سنتی و مدرن، بیمارستان ها، رستوران ها، روف گاردن، داخل ویلاها و ... آلاچیق شیشه ای است که در هر شرایط آب و هوایی استفاده از آن امکان پذیر است. نمونه های مختلف آلاچیق شیشه ای برای استفاده در محیط بیرون قابل اجرا هستند و می توان در همه محیط ها از آن ها استفاده کرد. اولین متریال مورد استفاده برای ساخت آلاچیق شیشه ای، شیشه سکوریت یا شیشه لمینیت است که انواع رنگی شفاف و دو جداره آن ها موجود هستند. امکان اجرای آلاچیق شیشه ای تاشو، آلاچیق شیشه ای بدون سقف شیشه ای، آلاچیق شیشه ای با سقف شیشه ای و ... وجود دارد. به همین خاطر قیمت هر یک از این آلاچیق ها متفاوت است. هزینه ساخت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته و قیمت آن با توجه به اینکه تمام قسمت های آلاچیق از شیشه ساخته شده باشند یا تنها بخشی از آن شیشه ای باشد، متفاوت است. هزینه های مربوط به آهن کشی، فریم دار یا بدون فریم بودن شیشه، قیمت شیشه و ضخامت آن، شرایط محل مورد نظر برای اجرای آلاچیق شیشه ای و همچنین یراق آلات مصرفی جزء فاکتورهایی هستند که بر قیمت آلاچیق شیشه های پیش ساخته تاثیر دارند. با توجه به محیط مورد نظر، ابعاد و اندازه شیشه برای ساخت این آلاچیق ها، قیمت ها متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت سقف شیشه ای مثل سقف شیشه ای استخرمی توانید با کارشناسان مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته چیست؟

آلاچیق شیشه ای جزء پرطرفدارترین آلاچیق ها از بین آلاچیق های آهنی، آلاچیق های چوبی، آلاچیق ترموود و ... است. با توجه به اینکه ظاهر زیبای آلاچیق شیشه ای آن را از انواع دیگر آلاچیق متمایز می کند و در برابر سرما، ضربه، حرارت و عوامل جوی مقاومت بالایی دارد، بسیاری از افراد از این نوع آلاچیق استفاده می کنند. آلاچیق های شیشه ای به راحتی نور را از خود عبور می دهند و در تمام فصول قابل استفاده هستند. با توجه به اینکه انرژی مصرف شده برای سرمایش و گرمایش داخل آلاچیق شیشه ای از بین نمی رود، هزینه ساخت و اجرای آن کاملا مقرون به صرفه بوده و یک چشم انداز طبیعی را برای افرادی که از آن استفاده می کنند فراهم می کند. بسیاری از افراد در فصول سرد سال در داخل آلاچیق های شیشه ای می نشینند و از مناظر اطراف لذت می برند. آلاچیق شیشه ای پیش ساخته در تمام فضاها مانند ویلا، پارک، باغ، رستوران و ... قابل اجرا است. آلاچیق شیشه ای پیش ساخته از قبل در کارگاه های مخصوص ساخته شده و به صورت آماده برای نصب به محل مورد نظر انتقال داده می شود. برای ساختن آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته باید اندازه های دقیق محل اجرا گرفته شود و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ابعاد و اندازه های آن بررسی شده و آلاچیق طراحی شود. آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته نسبت به سایر آلاچیق های دیگر دارای مزایایی هستند. این آلاچیق ها راحت تر و سریع تر نصب شده، کیفیت خوبی دارند و قیمت آن ها نسبت به آلاچیق های دیگر کمتر است؛ اما باید توجه داشته باشید که آلاچیق شیشه ای پیش ساخته برای فضاهای کوچک مناسب است و نمی‌توان برای طراحی آن مدل های خاصی را در نظر گرفت و طراحی آن دارای محدودیت است. آلاچیق شیشه ای انواع مختلفی دارد. آلاچیق شیشه ای گرد، آلاچیق شیشه ای چهارگوش، آلاچیق شیشه آکاردئونی، آلاچیق شیشه ای پیش ساخته و آلاچیق های شیشه ای تاشو، اما هر یک از این مدل ها برای محیط و فضای مناسب به خود قابل طراحی و اجرا هستند. قیمت روز شیشه در سایت آریا سازوکار بسیار مناسب و اقتصادی است و لیست قیمت شیشه ساختمانی را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید.

قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته 

عوامل موثر بر قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

عوامل موثر بر قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته یا آماده، شامل ابعاد و متریال مورد استفاده برای ساخت آن می شود. آلاچیق شیشه ای پیش ساخته در مدت زمان کوتاهی نصب و اجرا می شود. قیمت آن نیز نسبت به انواع دیگر آلاچیق شیشه ای مناسب تر است. معمولاً سایز آلاچیق های شیشه های پیش ساخته از کوچک تا متوسط است و در فضاهای بزرگ قابل استفاده نیستند. به دلیل اینکه جزئیات آلاچیق شیشه ای پیش ساخته بدون دخالت مشتری انتخاب و ساخته می شود، امکان طراحی آن با توجه به سلیقه مشتری وجود ندارد. جنس شیشه استفاده شده برای ساخت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته، هزینه های مربوط به یراق آلات و فریم مورد استفاده برای ساخت آلاچیق شیشه ای، هزینه طراحی، نصب و اجرا به علاوه آهنگ کشی و ... بر قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته تاثیر دارند. مشتریان عزیز می توانند برای آگاهی از قیمت دقیق آلاچیق شیشه ای پیش ساخته با کارشناسان شرکت آریا سازوکار تماس بگیرند و با توجه به ابعاد و نوع شیشه مورد نظر برای ساخت آلاچیق شیشه ای قیمت های دقیق را به دست بیاورند. امکان دریافت مشاوره رایگان برای نحوه خرید آلاچیق شیشه ای پیش ساخته و نحوه سفارش به صورت اینترنتی از وب سایت ساز و کار، فراهم شده است.

 آلاچیق شیشه ای گرد

آلاچیق شیشه ای گرد یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای موجود در بازار است که مانند سایر انواع آلاچیق ها مشتریان مخصوص به خود را دارد و زیبایی خاصی دارد. استفاده از آلاچیق شیشه ای گرد در مکان‌هایی مانند باغ ها رونق و رواج بسیار زیادی دارد و زیبایی بسیار زیادی به محیط های مختلف می دهد‌. در برخی از موارد افراد دوست دارند در فضاهایی مانند باغ ها محیطی داشته باشند که در آن بنشیند و تمامی جلوه های زیبای اطراف خود را مشاهده کنند در این گونه موارد استفاده از آلاچیق شیشه ای گرد به عنوان گزینه ای مناسب به شمار می رود. 

امروزه مدل های متنوعی از آلاچیق شیشه ای گرد در مکانهای مختلف قابل نصب است و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود انواع مختلف آلاچیق شیشه ای گرد را انتخاب نموده و خریداری کنند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

سفارش "آلاچیق شیشه ای گرد" با مدل های مختلف

سفارش "آلاچیق شیشه ای گرد" با مدل های مختلف

برای مثال برای خرید آلاچیق شیشه ای گرد افراد می‌توانند آلاچیق هایی که کاملاً به صورت کروی هستند را انتخاب کنند. آلاچیق شیشه ای کروی مشتریان مخصوص به خود را دارد و همانطور که از نامش پیداست دقیقاً شکل ظاهری مانند کره دارد که بر روی یک سطح مقطع قرار گرفته است. در برخی از موارد آلاچیق شیشه گرد دارای شکل ظاهری نیم کره است. در این نوع از آلاچیق همانطور که از نامش پیداست شکل ظاهری محصول به گونه ای است که تنها یک نیمکره کاملاً مشخص است. یکی دیگر از انواع آلاچیق های گرد، آلاچیق هایی هستند که به صورت استوانه هستند. در این گونه آلاچیق ها تنها سطح مقطع به صورت دایره است و دیواره‌های آلاچیق دور دایره کشیده شده اند. 

با توجه به موارد بالا یکی از مهمترین سوالات برای بسیاری از افراد این است که برای سفارش آلاچیق شیشه ای گرد باید چه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در ابتدا باید نصاب مناسبی برای نصب آلاچیق شیشه ای گرد پیدا کنید. نصاب مورد نظر باید تمامی شرایط برای نصب آلاچیق شیشه ای گرد را داشته باشد و در ابتدا نمونه کارهای خود را که در زمینه نصب آلاچیق شیشه ای گرد انجام داده است را به شما نشان دهد. 

در مرحله بعدی برای سفارش آلاچیق شیشه ای گرد در انواع متنوع بهتر است از ابتدا هزینه کار و هزینه نصب محصول را بدانید تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید. به همین دلیل باید برای خرید مواد اولیه و همچنین برای استخدام نصاب در مورد هزینه ها به صورت کامل اطمینان خاطر پیدا کنید و سپس کار را انجام دهید. در آخر باید مطمئن بشوید که نصاب کار خود را تمیز انجام می دهد زیرا در صورتی که مواد اولیه با کیفیت بالا خریداری شوند، اما نصاب ماهر و خوب نباشد کار به درستی پیش نمی رود و کار تمیز و زیبایی نمی شود.

نصب آلاچیق شیشه ای گرد

نصب آلاچیق شیشه ای گرد

یک نصاب ماهر برای نصب آلاچیق شیشه‌ای گرد در انواع مختلف در ابتدا میزان مواد اولیه مورد نیاز برای انجام کار را به صورت کامل می‌سنجد و در نهایت با زدن قاب و فریم از جنس آلومینیوم و یا چوب کار را دنبال می کند. برای نصب آلاچیق شیشه ای گرد در انواع مختلف باید بعد از زدن قاب و یا فریم شیشه های مختلف روی قاب قرار داده شوند. در برخی از موارد در انواع مختلف آلاچیق شیشه ای گرد از شیشه های خمیده استفاده می شود اما در برخی دیگر از موارد از شیشه های کاملاً صاف برای پر کردن فریم ها استفاده می شود‌.

به صورت کلی باید گفت در نصب آلاچیق شیشه گرد در هر نوعی که باشد کار سخت‌تر است و نیاز به تجربه و مهارت بالاتری است، زیرا در انواع مختلف آلاچیق گرد تعداد فریم ها و تعداد شیشه ها بیشتر است و همین موضوع کار نصب را سخت‌تر می‌کند، به همین دلیل در اکثر موارد دستمزد نصاب آلاچیق گرد نسبت به سایر افراد بالاتر است. مجموعه ساز و کار به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه نصب آلاچیق شیشه ای گرد در انواع مختلف آماده ی خدمت رسانی به مشتریان است و انواع متنوعی از آلاچیق های گرد با کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

نصب آلاچیق شیشه ای گرد

خرید آلاچیق شیشه ای گرد از سازوکار

در سایت اینترنتی سازوکار مشتریان می توانند به راحتی و با چند کلیک ساده نسبت به ثبت سفارش برای نصب آلاچیق گرد در مدل های متنوع اقدام نمایند و در ابتدا نمونه کارهای مختلف مربوط به نصب آلاچیق شیشه های گرد و انواع متنوع آن را مشاهده نموده و بعد از انتخاب بر اساس سلیقه با استفاده از یک نصاب ماهر آلاچیق را در محل مورد نظر شان نصب کنند.

متخصصان مختلف در این سایت اینترنتی در ابتدا محل مورد نظر برای نصب آلاچیق را به خوبی بررسی می‌کنند و سپس میزان مواد مورد نیاز برای نصب آلاچیق شیشه ای گرد را به شما اعلام می کنند و در مرحله بعدی زمانی که تمام مواد اولیه خریداری شد نسبت به نصب آن با بهترین کیفیت ممکن اقدام می کنند.

آلاچیق دور بسته شیشه ای

آلاچیق دور بسته شیشه ای سازه ای است که در فضای باز مانند ویلا، باغ، رستوران و ... با استفاده از فلز و شیشه ساخته می شود. از لحاظ ساختاری آلاچیق های مدرن امروزی تفاوت چندانی با آلاچیق های قدیمی چوبی و فلزی ندارند. تنها تفاوت آن ها متریال مورد استفاده برای ساخت آلاچیق دور بسته شیشه‌ای است. در این آلاچیق ها، دیوار ها تماماً شیشه بوده و دور آلاچیق به وسیله شیشه بسته می‌شود. این آلاچیق‌ها مکانی برای نشستن و تماشای فضای اطراف هستند. معمولاً برای استراحت نیمروزی در داخل باغ ها و ویلاها آلاچیق شیشه ای دور بسته را طراحی و اجرا می کنند. البته در بسیاری از پارک ها رستوران ها بیمارستان ها و سایر فضاهای بزرگ نیز امکان نصب و اجرای آلاچیق دور بسته شیشه ای وجود دارد که با اهداف مختلفی از آن ها استفاده می شود.
هدف از ساخت آلاچیق دور بسته شیشه ای استفاده از مناظر اطراف در یک محیط امن و در بسته است بنابراین طراحی آلاچیق شیشه ای و اشکال مهندسی که برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید به گونه ای باشد که این حس زیبایی شناسی را به خوبی نشان دهد. معمولاً آلاچیق ها در کنار درختان و گل های پارک یا باغ ویلا ساخته می شود تا زیبایی محیط اطراف را برای بیننده افزایش دهد. امکان ساخت آلاچیق شیشه های دور بسته به شکل دایره مستطیل و مربع وجود دارد. معمولاً این آلاچیق ها دارای شیشه های ریلی در قسمت در و پنجره هستند و می‌توان در فصول گرم و سرد سال از آن استفاده کرد. در بسیاری از سواحل تفریحی دنیا ساخت آلاچیق های شیشه ای مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. رستوران هایی که دارای دیوارهای شیشه‌ای یا روف گاردن هستند. نیز دارای جذابیت خاصی برای مردم هستند.

مزایای ساخت آلاچیق دور بسته شیشه‌ای

مزایای ساخت آلاچیق دور بسته شیشه‌ای

آلاچیق دور بسته شیشه ای یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای است که در فضاهای مختلف اجرا می شود. از مزایای ساخت آلاچیق دربسته شیشه ای می توان به نصب راحت قیمت مناسب و زیبایی ظاهری آن اشاره کرد. با توجه به اینکه آلاچیق شیشه ای به میزان کافی نور را به داخل اتاقک وارد می کند. فضای مجازی و بی نظیری برای استراحت و نشستن فراهم می شود. شستشو و نظافت دیواره شیشه ای اتاقک شیشه ای بسیار راحت است و با استفاده از آب و مواد شوینده و حتی یک دستمال تمیز می توان به راحتی آن را تمیز کرد. شیشه های مورد استفاده برای ساخت آلاچیق دور بسته شیشه ای از نوع شیشه سکوریت یا لمینت هستند که در برابر حرارت، فشار ضربه، سرما و گرما مقاومت بالایی دارند.
یکی دیگر از مزایای ساخت آلاچیق دور بسته شیشه این است که میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و در همه فصول سال این اتاقک ها قابلیت سرمایش و گرمایش دارند. علاوه بر مواردی که عنوان شد ظاهر مدرن و شیک آلاچیق دور بسته شیشه ای در تمام محیط ها باعث جلب توجه هر بیننده‌ای خواهد شد و این جذابیت ها و مزایا باعث می‌شود تا بیشتر افراد ترغیب شوند تا در باغ ویلا رستوران و حتی محل زندگی خود از این آلاچیق های شیشه ای استفاده کنند.

سازوکار سازنده انواع آلاچیق دور بسته شیشه ای در ابعاد مختلف

سازوکار سازنده انواع آلاچیق دور بسته شیشه ای در ابعاد مختلف

شرکت ساز و کار سازنده انواع آلاچیق دور بسته شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، سقف شیشه، آسانسور شیشه‌ای، استخر شیشه ای، حمام شیشه ای و ... است. این مجموعه پروژه های بسیار بزرگی را در شهرهای مختلف ایران انجام داده است. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد به نصب و اجرای اتاقک های شیشه ای علاقه بسیاری دارند. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان انواع آلاچیق شیشه ای دور بسته و یا سایر مدل های آلاچیق شیشه ای را در محیط های مختلف طراحی و اجرا می کند. برای مشاهده پروژه های مختلفی که توسط این مجموعه طراحی و اجرا شده می توانید به وب سایت مجموعه آریا سازوکار مراجعه نمایید.
در حال حاضر استفاده از دیوار شیشه ای برای ساخت آلاچیق و یا ساختمان ویلا های مجلل و لاکچری بسیار محبوب است. با توجه به اینکه به دلیل شیشه‌ای بودن دیوار ها امکان دیدن مناظره داخل و بیرون به راحتی میسر شده و امکان ارتباط با اطراف وجود دارد، بسیاری از مشتریان تمایل دارند که از این سازه های نوین و مدرن استفاده کنند. مزایای ساخت آلاچیق دور بسته شیشه ای شرکت ساز و کار با محاسبه دقیق ابعاد مورد نظر مشتریان انواع آلاچیق های شیشه ای را برای آن ها اجرا می کند. با مراجعه به وب سایت این مجموعه و یا از طریق تماس با شماره های بخش فروش شرکت ساز و کار می‌توانید قیمت طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ای دور بسته را به دست آورید.
مشاوره های لازم در رابطه با چگونگی سفارش به صورت اینترنتی بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت آلاچیق دربسته شیشه ای و سایر موارد را دریافت کنید.

 

 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول آلاچیق شیشه ای

مزایای ساخت آلاچیق شیشه‌ای چیست؟

آلاچیق شیشه ای در عین زیبایی دارای عمر طولانی و دوام بالا است.شیشه  آلاچیق در برابر ضربه، تغییرات دمایی، حرارت و آب مقاوم است و هیچ گاه دچار کپک و قارچ نمی شود.

قیمت نصب آلاچیق شیشه ای به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نصب آلاچیق شیشه‌ ای می‌تواند به موارد زیر بستگی داشته باشد:

نوع آلاچیق، آهن‌کشی و ساختار فلزی، نوع شیشه و ضخامت آن، وجود یا عدم وجود فریم اطراف شیشه، محل نصب آلاچیق، نوع یراق‌آلات مصرفی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت‌ها، شما می‌توانید با کارشناسان شرکت آریا سازوکار تماس حاصل فرمایید. 

برای ساخت آلاچیق شیشه ای از چه شیشه ای استفاده می شود؟

برای ساخت آلاچیق های شیشه ای، میتوان از شیشه های متنوعی مثل شیشه دوجداره، شیشه لمینیت، شیشه سکوریت شفاف و یا رنگی استفاده نمود. این نوع شیشه ها معمولا در برابر ضربه های خارجی مقاومت متوسط رو به بالا دارند و در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند .