قفل دیجیتال شیشه سکوریت

امنیت برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است. سیستم‌های امنیتی متفاوتی طی دوران‌های مختلف روی کار آمده اند. یکی از به روز‌ترین سیستم‌های امنیتی، قفل شیشه سکوریت است. این قفل همانطور که از نام آن پیدا است، روی شیشه‌های سکوریت و درب‌های شیشه‌‌ای نصب می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این‌که قفل دیجیتال شیشه سکوریت چیست، مزایا و معایب این محصول و قیمت آن آشنا کنیم. محاسبه قیمت شیشه سکوریت را در این مقاله از سایت ساز و کار شرح داده ایم. شما می توانید برای دیدن آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت و نصب شیشه های سکوریت همچون نصب شیشه سکوریت مغازه با کارشناسان ما به عنوان مرکز شیشه سکوریت تهران در سازوکار در ارتباط باشید.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قفل دیجیتال شیشه سکوریت چیست

شیشه‌های سکوریت به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، نمی‌توانند قفل‌های زیادی روی خود داشته باشند. این شیشه‌ها در برابر ضربه‌های محکم مقاومت بسیاری دارند، از این رو انتخاب بسیاری از مغازه‌ها هستند. برای امنیت این درب‌ها و شیشه‌ها بهتر است از سیستم قفل‌های جدید دیجیتال شیشه سکوریت استفاده کنید.
این قفل‌ها به ۴ روش مختلف قابل باز و بسته شدن هستند:

  • به شیوه کارتی و با استفاده از ID Card
  • به شیوه اثر انگشت
  • با استفاده از رمز عبور
  • با روش قفل معمولی و فیزیکی

روش‌های مختلف باز و بسته شدن قفل‌های دیجیتال شیشه سکوریت به شما این امکان را می‌دهند که امنیت را در کنار راحتی داشته باشید. از سوی دیگر این قفل‌ها می‌توانند ورود و خروج کاربران را کنترل کنند، اما ویژگی‌های بسیار دیگری دارند که قفل‌ها را پر کاربرد کرده اند. شیشه سکوریت در شیراز را می توانید با قیمت مناسب از سایت ما نیز تهیه کنید.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت چیست

مزایای قفل دیجیتال شیشه سکوریت

همانطور که اشاره کردیم، مهم‌ترین ویژگی این قفل‌ها، روش‌های مختلف و ساده باز و بسته شدن آن ها است، به طوری که حتی از راه دور نیز می‌توانید این قفل‌ها را کنترل کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که این سیستم در اختیار شما قرار می‌دهد، کنترل رفت و آمد است، به طوری که افرادی که از درب استفاده کرده‌‌اند در یک فایل ذخیره می‌شوند، همچنین شما می‌توانید از راه دور نیز رفت و آمد افراد را کنترل کنید. تنها کافی است این قفل را به اینترنت متصل کنید، سپس از طریق یک اپلیکیشن موبایلی اقدام به کنترل قفل دیجیتال شیشه سکوریت کنید. مشکلاتی چون جا گذاشتن دسته کلید و گم کردن کلیدها برای این قفل‌ها به وجود نمی‌آیند، چرا که هیچکس نمی‌تواند اثر انگشت خود را جا بگذارد. از سوی دیگر روش‌های مختلف باز و بسته کرن درب این امکان را فراهم کرده است که در صورت بروز هر گونه مشکل، درب را با استفاده از رمز پویا باز و بسته کنید. سیستم‌های هشداری که در این قفل‌ها تعبیه شده، آن‌ها را بسیار کاربردی‌تر کرده است. هشدار ضد سرقت، هشدار ضد حریق، هشدار ضد ضربه و هشدار شوک تنها تعدادی از سیستم‌های هشداری هستند که روی این قفل نصب شده اند.
این قفل‌ها نسبت به ضربه مقاومت بالایی دارند. از سوی دیگر در صورتی که شدت ضربه وارد شده زیاد باشد، سیستم هشدار ضد ضربه فعال شده و به شما اطلاع داده می‌شود. استفاده از متریال‌های ضد زنگ نیز موجب شده این دستگاه‌ها نسبت به وارد شدن هر گونه خط و خش مقاوم باشند.
قفل‌های قدیمی در مکان‌های مرطوب به خوبی کار نمی‌کردند. عمر کوتاهی داشتند و هر چند وقت یکبار هزینه زیادی روی دست شما می‌گذاشتند. قفل دیجیتال شیشه سکوریت با شرایط آب و هوایی نیز به خوبی سازگار هستند.
به روز شدن فناوری کنترل والدین روی فرزندان را افزایش داده است. قفل دیجیتال شیشه سکوریت امکان قفل کودک و شب بند را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله دیگر مزایای قفل دیجیتال شیشه سکوریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنسور آی آر
  • تابع خیالی
  • قفل دوبل
  • اتصال به وای فای و بلوتوث
  • امکان اتصال به سیستم‌های هوشمند سازی و آیفون

مزایای قفل دیجیتال شیشه سکوریت

معایب قفل دیجیتال شیشه سکوریت

هر وسیله دیجیتالی امکان هک شدن دارد. قفل‌های دیجیتال نیز از این قائده مستثنی نیستند. رمز عبور و اتصالی که دستگاه با وای فای برقرار می‌کند، از اصلی‌ترین مواردی هستند که امکان هک شدن را افزایش می‌دهند. با این حال در قفل‌های دیجیتال شیشه سکوریت امروزی سیستم‌های امنیتی به روز و مناسبی نصب شده است که از این احتمال می‌کاهد. قطع برق یا قطع دسترسی شما به تلفن همراه می‌تواند از ورود شما جلوگیری کند. البته این مشکل نیز با نصب باتری و روش‌های ورود دیگر ثر انگشت، قفل فیزیکی حل شده است. قیمت بالای این دستگاه‌ها موجب شده همه نتوانند از آن‌ها استفاده کنند. حتی دستمزد نصب این قفل‌ها نیز بسیار بالاست. قطعات جانبی گران و دستمزد تعمیر بالا نیز از جمله معایبی است که برای این دستگاه بر شمرده اند.

نحوه نصب قفل دیجیتال شیشه سکوریت

بسیاری تصور می‌کنند کار با لوازم دیجیتال بسیار مشکل است، در حالی که اینطور نیست. برای استفاده از این دستگاه‌ها کافی است کمی دفترچه آن‌ها را مطالعه کنید، اما نصب این دستگاه‌ها با استفاده از آن‌ها متفاوت است. نصب این دستگاه‌ها باید توسط یک متخصص صورت گیرد. اتصال قطعات سخت افزاری قفل دیجیتال شیشه سکوریت از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید درباره این اتصال در نظر داشته باشید، سوراخ کردن شیشه سکوریت است. عملیات سوراخ کردن این شیشه باید در کارخانه تولید شیشه سکوریت صورت گیرد. در غیراینصورت نمی‌توان این شیشه را برش داد. با این حال در صورتی که شیشه را از قبل خریداری کرده باشید و بخواهید این قفل را نصب کنید نیز می‌توانید از قابلیت چسباندن قفل روی درب استفاده کنید.
برای نصب قفل دیجیتال شیشه کافی است محل نصب را روی شیشه علامت گذاری کنید. حال نوبت نصب مغزی در قسمت کمری درب است. پس از نصب مغزی باید به سراغ اجزای داخلی بروید و آن‌ها را به عنوان جاساز قرار دهید. در مرحله بعدی صفحه نمایش و اسکرین را متصل کنید. پس از انجام تمام این کارها باید برق را وصل کنید و سپس تنظیمات نرم افزاری انجام دهید. شیشه سکوریت رنگی را می توان در مکان های مختلفی به کار برد و کاربردهای فراوانی دارد، اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات سازوکار مطالعه کنید.

نحوه نصب قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قیمت قفل دیجیتال شیشه سکوریت

مولفه‌های بسیاری هستند که در قیمت قفل دیجیتال شیشه سکوریت تاثیر گذار هستند. در ادامه به تعدادی از این مولفه‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی
  • قفل کودک
  • حریم خصوصی یا شب‌بند
  • کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه
  • آلارم هشدار (ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق)
  • برند سازنده قفل دیجیتال
  • کشور تولید کننده
  • گارانتی معتبر

قیمت قفل‌ها در ایران نوسانات بسیاری دارند، از این رو برای دریافت به روز‌ترین قیمت باید با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.

قیمت قفل دیجیتال شیشه سکوریت

جاهای مناسب قفل دیجیتال شیشه سکوریت

مکان‌های بسیاری هستند که از این قفل‌ها استفاده می‌کنند. با این حال قفل‌های دیجیتال شیشه سکوریت از انواع متنوعی برخوردار هستند که هر مکان باید از قفل مناسب خود استفاده کند. برای مثال قفل‌هایی که برای فروشگاه‌های طلا استفاده می‌شوند از سیستم‌های امنیتی بسیار بیشتری برخوردار هستند. فروشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی هستند که از این قفل‌ها استفاده می‌کنند. با این حال هر فروشگاهی از قفل دیجیتال شیشه سکوریت مخصوص به خود استفاده می‌کند. درب منازل و پارکینگ‌ها نیز می‌توانند از این سیستم استفاده کنند مشروط بر این که درب‌های آن‌ها قابلیت نصب قفل دیجیتال را داشته باشند. شما با خرید این محصول اگرچه هزینه زیاد تری متحمل می‌شوید، اما خیال شما را از بابت امنیت راحت می‌کند. برای خرید این محصول کافی است سری به کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی سازوکار بزنید. تیم متخصص سازو کار بهترین قفل دیجیتال شیشه سکوریت را برای امنیت شما قرار می دهد. شما می توانید با کارشناسان سازو کار در ارتباط باشید و در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت

عموما برای درب هایی که بزرگ و سنگین هستند و لولا توان تحمل وزن درب شیشه ای را ندارد عموما از استوپ استفاده می شود. این استوپ ها به سادگی حرکت و وزن شیشه سکوریت را تحمل می کند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این استوپ ها دارند می توانند سرعت حرکت درب را تنظیم کنند. کاربرد این استوپ ها اینگونه است که در هنگام بسته شدن درب ها و روی هم قرار گرفتن آن ها در زمان مشخصی قبل از بر روی هم قرار گرفتن سرعت درب ها را کاهش می دهد. زمانی که این استو ها بر روی هرنوع دربی نصب شود دب ها به طور کامل باز و در هنگام بسته شدن از زاویه 175 درجه به بعد به صورت خودکار و با سرعت و فشار تنظیم شده بسته می شوند. این درب های استوپ دار به خصوص در فروشگاه ها محبوب و پرطرفدار هستند چرا که از ضرب دیدن درب های سنگین از فشار به هم خوردن و یا شکستن آن ها جلوگیری می شود. 

تنظیمات این استوپ ها باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. کمک گرفتن از متخصصین در این زمینه به افزایش طول عمر درب های شیشه ای کمک می کند. شما باید از شرکت ای مربوطه و کاربلد در این زمینه کمک بگیرید تا به این طریق در هزینه های اضافی برای تنظیم و رگلاژ درب ها صرفه جویی کنید. البته نه اینکه تنظیمات این بخش کار پیچیده ای باشد اما صرفا جهت جلوگیری از دوباره کاری و صرف هزینه و زمان اضافی بهتر است که از همان ابتدا کارها را به دست افراد حرفه ای بسپارید.  

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قفل دیجیتال شیشه سکوریت به چه شیوه هایی قابل باز و بسته شدن است؟

قفل دیجیتال شیشه سکوریت به شیوه کارتی و با استفاده از ID Card، به شیوه اثر انگشت، با استفاده از رمز عبور و با روش قفل معمولی و فیزیکی قابل باز و بسته شدن است.

قیمت قفل دیجیتال شیشه سکوریت به چه عواملی بستگی دارد؟

اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی، قفل کودک، حریم خصوصی یا شب‌بند، کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه، آلارم هشدار (ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق)، برند سازنده قفل دیجیتال، کشور تولید کننده و گارانتی معتبر.